بهترین هتل های ارمنستان
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل گلدن تیولیپ ایروان ارمنستان

هتل گلدن تیولیپ یکی از هتل های 5 ستاره شهر ایروان است که تور ارمنستان تابستان 97در خیابان آبوویان و در نزدیکی میدان جمهوری قرار گرفته است. این هتل یکی از هتل های مهم شهر ایروان به شمار می رود که افراد مهمی نظیر رئیس جمهور چند کشور تور ارمنستان خرداد 97در آن اقامت داشته اند. هتل دارای 104 اتاق بسیار شیک و تمیز است که امکانات تلویزیون، مینی بار، اینترنت بی سیم رایگان، حمام با سشوار و صندوق امانات را به شما مهمانان تور ارمنستان ارائه می دهند. در رستوران هتل که نمای پانارومایی از شهر ایروان دارد غذاهای ارمنی و ایتالیایی توسط بهترین سرآشپزها سرو می شوند. در مرکز اسپا و سلامتیتور ارمنستان اردیبهشت 97 هتل گلدن تیولیپ می توانید از استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، سولاریوم و باشگاه بدنسازی استفاده نمایید. از دیگر امکانات هتل می توان تور ارمنستان بهار 97به مرکز تجارت، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته،تور ارمنستان فروردین 97 اجاره ماشین، فروشگاه و شاتل فرودگاهی اشاره کرد.

هتل گلدن تیولیپ ایروان ارمنستان

هتل گلدن تیولیپ ایروان ارمنستان

هتل گلدن تیولیپ ایروان ارمنستان


هتل گلدن پالاس ارمنستان

هتل گلدن پالاس یکی از هتل های 5 ستاره ارمنستان است تور ارمنستان تابستان 97که در خیابان آزاتوتیان شهر ایروان قرار گرفته است. هتل در 5 دقیقه ای مرکز شهر، در کنار پارک پیروزی و در 11 کیلومتری فرودگاه زوارتونس قرار دارد. اتاق های این هتل بسیار لوکس است و تمامی امکانات رفاهی مانند تلویزیون، یخچال، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، تلفن و لوازم بهداشتی در آن ها وجود دارد. مرکز سلامتی این هتل لوکس دارای استخر،تور ارمنستان فروردین 97 سونا، جکوزی و حمام بخار می باشد که شما مسافران تور ارمنستان ساکن هتل می توانید به صورت رایگان از آن ها استفاده نمایید. هتل دارای یک رستوران اصلی، تور ارمنستان اردیبهشت 97یک رستوران ایتالیایی و چهار کافی شاپ است که یکی از آن ها با نام تراس طلایی یک کافی شاپ روباز با منظره ی دیدنی از شهر ایروان است. از دیگر امکانات این هتل می توان به زمین تنیس،تور ارمنستان خرداد 97 آرایشگاه، مرکز تجارت، لاندری، خشکشویی، پذیرش 24 ساعته، خدمات برای معلولین و سالن بدنسازی اشارهتور ارمنستان بهار 97 کرد.

هتل گلدن پالاس ارمنستان

هتل گلدن پالاس ارمنستان

هتل گلدن پالاس ارمنستان


هتل ماریوت ارمنستان

هتل ماریوت یکی از هتل های 5 ستاره شهر ایروان است که در میدان جمهوریتور ارمنستان خرداد 97 این شهر قرار گرفته است. ایستگاه مترو در فاصله 700 متری هتل و فرودگاه بین المللی زوارتونس در فاصله 10 کیلومتری هتل قرار دارد. در این هتل 259 اتاق و سوئیت وجودتور ارمنستان تابستان 97 دارد که دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، تلفن و حمام با لوازم بهداشتی هستند. هتل دارای دو رستران تور ارمنستان اردیبهشت 97است که غذاهای بین المللی و ایتالیایی سرو می کنند. کافی میتینگ پوینت در محوطه بیرونی و کافه کریستال در داخل هتل قرار گرفته اند که برای نوشیدن قهوه و میلتور ارمنستان بهار 97 کردن دسر می توانید از آن ها استفاده نمایید؛ هم چنین یک کافه مخصوص بستنی های خوش طعم با نام اسکوپ در هتل وجود دارد. در مرکز اسپا و سلامتی هتل ماریوت می توانید از استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ و سالن بدنسازیتور ارمنستان فروردین 97 استفاده نمایید. دیگر امکانات این هتل برای شما مسافران تور ارمنستان می توان به آرایشگاه، اجاره ماشین، استخر روباز، فروشگاه، مرکز تجارت، خدمات تور و ... اشاره کرد.

هتل ماریوت ارمنستان

هتل ماریوت ارمنستان

هتل ماریوت ارمنستان


هتل آرارات ارمنستان

هتل آرارات یکی از هتل های 5 ستاره شهر ایروان است که در خیابان گریگورتور ارمنستان خرداد 97 لوسارویچ این شهر و در نزدیکی ایستگاه مترو آندرانیک قرار گرفته است. هم چنین فرودگاه زوارتونس شهر ایروان در فاصله 15 کیلومتری هتل قرار دارد. رستوران هتل آرارات انواعتور ارمنستان تابستان 97 غذاهای اروپایی و ارمنی را برای شما مهمانان گرامی تور ارمنستان با کیفیت بسیار مطلوب و طعم عالی سرو می کند. هتل دارای 46 اتاق می باشد که از نوع اتاق های استاندارد و خانوادگی است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی و اینترنت هستند. در مرکز سلامتی هتل می توانید اتور ارمنستان اردیبهشت 97ز استخر، سونا، جکوزی و خدمات ماساژ استفاده کنید. در اطراف هتل یک باغ بسیار زیبا قرار دارد که می توانید در آن به گردش و استراحت بپردازید. از دیگر امکانات این هتل می توان به ترانسفرتور ارمنستان فروردین 97 فرودگاهی، لاندری، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، صندوق امانات و پارکینگ اشارهتور ارمنستان بهار 97 کرد.

هتل آرارات ارمنستان

هتل آرارات ارمنستان

هتل آرارات ارمنستان





:: برچسب‌ها: نرخ هتل های ارمنستان,آفر هتل های ارمنستان,رزرو هتل های ارمنستان,هتل های خوب ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: